Subject: FW: Saaremaa Kuressaare Tallinna tn 82b (Lidl) peakaitsme suurendamine ja kaasnev investeering IKÕ lisa
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 11:21:53 +0200

Tere

Edastan regimiseks lisa IKÕ plaan, eelnev oli 7.1-2/23/24359-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Jakobson Heiki <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 6, 2024 2:17 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Saaremaa Kuressaare Tallinna tn 82b (Lidl) peakaitsme
suurendamine ja kaasnev investeering 10 kV kaablite vahetuseks LR9421

Tere

Avastasin teiste kinnistute plaanide koostamisel, et mul on jäänud
Isikliku kasutusõiguse seadmise plaanilt välja Põlluvälja tee L1.

Transpordiameti plaanide tegemisel arvestasin ilmselt, et see on Saaremaa
valla jagu. Mida nüüd teha?

Lisasin eelnevat saadetud plaanile positsiooni 9 juurde (71401:001:2353
Põlluvälja tee L1) ja taotlusele lisasin ka paiknemise ala.

Või pean kõik uue taotluse saatma?

Heiki Jakobson

Lääne piirkonna, projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 56608245

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Tolli 27, 93813 Kuressaare

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.